wtorek, 17 kwietnia 2007

ŁAZ XC 2007- pierwszy start.

Pierwszy start w sezonie 2007- to wyścig organizowany przez mój team. Dobra reklama w internecie oraz myślę, że dobra organizacja pod moim kierownictwem przyciągnęła sporo zawodników. Zarówno tych z czółówki MTB - KK Impel Jelenia Góra, RMF Mountain Dew, Trasa i Sogest Zielona Góra, Cyklosport Bolesławiec w sumie 100 zawodników.
Nasze zawody mają jedną ciekawą cechę- start wspólny we wszystkich kategoriach. Małe zamieszanie, ale nie siągamy dubli.

Start mogę zaliczyć do udanych. Wytrzymałem... W sumie 27 km w średnim tętnie- 175 HR... Było ciężko, ale z wyniku jestem zadowolony. 12 miejsce w elicie przy tak dobrych zawodnikach nie jest upokorzeniem...A w teamie zająłem III miejsce.... I to mi się podoba... Już za nie cały tydzień kolejne XC w Zielonej Górze tym razem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.