wtorek, 21 maja 2013

Puchar Świata MTB XCO- Albstadt

Pamiętam  jakby było to wczoraj...pucharowe czwartki Grundig'a nagrywane z Eurosportu na kasety VHS, które mam jeszcze do dziś. Wówczas wymiatali: Martinez,  Brentjens, Høydahl...a dziś wszystko się pozmieniało: nowi idole, trasy bardziej wymagające ale emocje również duże i relacje na wyciągniecie ręki! Nie miałem możliwości obejrzenia wyścigu PŚ z Albstat na żywo, który odbył się w minioną niedzielę ( nawet przez chwilę był pomysł by tam pojechać), więc postanowiłem obejrzeć go na spokojnie wieczorem wraz ze Świerzakiem. Jednocześnie unikałem wszelkich newsów, by nie psuć sobie zabawy podczas retransmisji, która była na prawdę emocjonująca. Nie będę zdradzał szczegółów przebiegu rywalizacji, bo być może jeszcze ktoś nie zdąrzył obejżeć lub nie miał ochoty. Relacja sama w sobie dobrze nagrana, świetne ujęcia ukazujące stopień trudności trasy oraz nie skupianie się tylko na czołówce. Jednym słowem podczas oglądania chciałem wskoczyć na rower i się skatować na mojej ulubionej rundzie w Zielonym Lesie. Na deser zostawiam sobie wyścig kobiet! Kto nie oglądał ten GAPA! [link do relacji]

1 komentarz:

  1. Marcin Kuczyński28 maja 2013 00:12

    Martinez teraz jechał w Nove Mesto na Morave. Widziałęm go na żywo, szło mu całkiem niezle. Miałem wrażenie,że tylko ja wśród stojących tam w lesie kibiców wiedziałęm kim on jest,kim on był i co osiągnął. Cóż.... te nowe pokolenie kibiców:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.