piątek, 19 września 2014

100% zadowolenia

 Niewiele firm, czy też instytucji w moim rodzinnym mieście Żary wychodzi na przeciw oczekiwaniom rowerzystów. Wczoraj pozytywnie zostałem zaskoczony. Otóż przedwczoraj na FB pojawiła mi się reklama samoobsługowej myjni samochodowej. Dodałem stronę do ulubionych z racji tego, że praktycznie po każdym treningu  w lesie opłukuje tam rower. Niestety mycie roweru opartego o ścianę nie jest zbyt szybkie i idealne. Nie tracąc czasu napisałem wiadomość z sugestią o postawieniu stojaka na rower, który spowodowałby szybsze i praktyczniejsze mycie. Wieczorem po treningu zajechałem z kolegą na myjkę, i co? Właściciel miał już dla nas przygotowany stojak! 100% pozytywu. Inwestycja nie za duża, a na pewno przyspoży więcej klientów, dlatego też piszę ten post ponieważ jak już na początku wspomniałem nie często słyszy się o wsparciu rowerzystów. Także jak myć rower to tylko na myjce na Moniuszki/Serbskiej.
Dzięki!






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.