niedziela, 31 stycznia 2016

Marzenia

Każdy z nas ma jakieś marzenia, cele. Te bardziej lub mniej odległe, te możliwe i mniej możliwe do zrealizowania. Każdy z nas chce odwiedzić jakieś miejsce. Dawno, dawno temu myślałem o pewnym miejscu. Widziałem je ciągle na mapie, ciągle mnie kusiło, mijałem je za każdym razem w drodze na zawody...Odległość do zrealizowania w ciągu jednego treningu, ale zawsze było coś innego, inny plan, inna ustawka. Ale w końcu tam dotarłem z ludźmi, których mogę nazwać przyjaciółmi,  a euforia moja nie miała końca. Więc warto mieć marzenia i nie odkładać ich na później. Nie trzeba jechać do Calpe by spełnić swe marzenia. Moje marzenia są dość przyziemne, ale każdy ma swoje... 51°33'19.64"  15° 5'6.58"E

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.