piątek, 19 maja 2017

Koszulka Martombike 213 PRO TOUR

Plecy koszulki: Goccia
Na ostatni wyścigu w Czechach, o których pisałem tutaj [LINK] miałem w końcu okazję wypróbować koszulkę Martombike, model 213 PRO TOUR. Wcześniejsze wyścigi były chłodniejsze, a tą specjalnie zostawiłem na wyższe temperatury. Producent określa ją mianem koszulki dla profesjonalistów. Ja takim nie jestem, ale lubię chociaż się czuć jak profesjonalista, gdzie żaden element stroju mi nie przeszkadza podczas wyścigu.
 Gdy tuż przed startem ją założyłem,  poczułem znaczącą różnicę, bo na rozgrzewce byłem w innej koszulce tegoż samego producenta. Koszulka wykonana jest z włoskiej dzianiny Asteria, która przylega do ciała zawodnika powodując wrażenie, że nie mamy nic na sobie i jesteśmy nadzy. Swoje idealne dopasowanie do ciała  zawdzięcza  zastosowaniu  technologii 4 Way Strech, która powoduje, że materiał równomiernie  rozciąga się w każdym kierunku i powoduje nieskrępowane ruchy. Rękawy sięgające za biceps, również są obcisłe  tak innowacyjne skrojone,że nie trzeba było wykańczać ich jakimkolwiek podwinięciem i wyglądają PRO. I teraz chyba najważniejsza część tego stroju: plecy. Tył koszulki wykonany jest z dzianiny Goccia o fakturze piłki golfowej, która jest lekko prześwitująca, co powoduje zwiększoną oddychalność i po prostu nie gotujemy się, co poczułem podczas wyścigu.



 Śmiesznie to brzmi, ale w standardzie otrzymujemy zamek rozdzielczy włoski (przykryty materiałem), dzięki czemu grafika naniesiona na koszulkę zachowuje swój całkowity format. Natomiast dół koszulki wykończony  jest paskiem silikonowym, który powoduje, że koszulka nie podciąga się.   Również  z tyłu znajdziemy trzy kieszenie oraz elementy odblaskowe. gdzie dolny panel pod kieszenią wykonany jest z materiału sublimowanego z odblaskiem. (patrz zdjęcie).

Podsumowując mogę powiedzieć, że za na prawdę dobrą cenę otrzymujemy produkt najwyższej jakości, zaawansowany technologicznie, który może nam umilić jazdę na rowerze. Prawda jest taka, że gdy raz spróbuje się jazdy w takim stroju nigdy nie wrócimy  do starych ciuszków, nawet na rozjazdy:)
 
tył koszulki od wewnątrz
dół wykończony silikonem



Plecy koszulki: Goccia
tył (zdjcie z lampą)
tył





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.