sobota, 13 września 2014

Obiszów MTB- zapowiedź


Już jutro wystartuję w Obiszowie. Tym razem będę rywalizował w Maratonie MTB o Puchar Bike Parku. W tym sezonie najdłuższy wyścig w moim wykonaniu trwał 1h :16 minut. Rok temu dystans 35 km pokonałem 1 h 40 minut przy suchych warunkach, także jutro na pewno zmierzę się przede wszystkim z samym sobą. Dlatego też sklep LuźnaŁyda.pl wyposażył mnie w odpowiednie odżywki, by dojechać do celu. Otrzymałem do testów żele energetyczne o smaku cytrynowym z kofeiną - z firmy Dextro Energy  oraz koncentrat napoju węglowodanowego by nie uschnąć na trasie, bo jak wiadomo, kto pije ten jedzie.Dodam, że nie jadę w ciemno, ponieważ pierwszy raz miałem do czynienia z tymi odżywkami w 2011 roku na wyścigu u naszych zachodnich sąsiadów, gdzie otrzymałem je w pakiecie startowym. Także trzymajcie kciuki, żeby mnie nie odcięło, miejmy nadzieje, ze Dextro zrobi robotę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.