piątek, 30 kwietnia 2021

Manubia

 


W sezonie 2021 do moich partnerów na nowej koszulce od Martombike dołącza mój pracodawca👉 Manubia👈, gdzie znalazłem zatrudnienie blisko rok temu. Wartości oraz atmosfera panująca w firmie spowodowała, że mogę śmiało powiedzieć, że utożsamiam się z firmą, a nasz Szef wspiera aktywność sportową🚴🏋️‍♀️🤸‍♀️ każdej osoby w naszym zespole.

Manubia zajmuje się od kilku lat monitorowaniem👓 cen w internecie i dostarczaniem tych danych do sieci handlowych. Nasz zespół składa się z piętnastu osób, ale firma cały czas poszukuje nowych osób do pracy przy kolejnych projektach. W naszym manubijskim teamie posiadamy różne doświadczenie zawodowe. Ja osobiście odnalazłem się w dziale dopasowań, gdzie zdobywam ciągle nowe umiejętności na stanowisku operatora. W nowej dla mnie branży i nowych-elastycznych godzinach pracy mam więcej czasu na treningi oraz wolne weekendy.


Także jeśli interesuje Cię praca w branży IT, jesteś z Żar i chciałbyś pracować ze świetną ekipą w biurze otoczonym zielenią, 500m od centrum miasta koniecznie wejdź na https://pricepanorama.com/pl/pracuj i podeślij CV.




Kacper - Narty : Rowery : Serwis

Martombike

Banless

M- Service TelePunkt

Optimum

CrazyBiker - Szalone Skarpetki Kolarskie

Manubia

Portal kolarski #mtbxcpl

#kacperrowerycom #martombike #banless #crazybiker #bornpushthelimits #bornpushlimits #mservicetelepunkt #bądźupartyjedźcrosscountry #manubia #mtbxcpl😀

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.