środa, 28 maja 2014

Łysogórki MTB 2014- pierwsza edycja

Łysogórki MTB
Jak co roku w ostatnią niedzielę maja odbyła się pierwsza edycja wyścigu Łysogórki MTB 2014. Zarówno ja, jak i mój 7- letni syn zaliczyliśmy dopiero po jednym starcie w tym sezonie więc byliśmy mocno zdeterminowani by pojechać jak najlepiej się da, w szczególności, że po raz pierwszy startowaliśmy w nowych barwach- krisbike.pl. Na łysej ściga się spora grupa najmłodszych- szczególnie z Lubawki. Igor- w tym sezonie startuje w nowej kategorii- 7-10 lat, na pętli, która jest rozbiegową dla dorosłych.
Trawiasty stok daje znać o sobie, ale dzieci doskonale sobie z nim radzą, a rywalizacja w tym wieku ma już poważny charakter. Igor był najmłodszym zawodnikiem  w tej grupie startujących, ale świetnie sobie poradził z trasą i rywalami starszymi od siebie zajął- 7 miejsce. Mi przyszło walczyć na nowej trasie, którą organizatorzy zmienili w początkowym i końcowym etapie jej przebiegu. Upał nie był moim sprzymierzeńcem, ale na szczęście słońce przesuszyło stok Łysej Góry. Do pokonania miałem tak jak inni zawodnicy 3 rundy, każda po ok. 5 km i ok. 200 metrów przewyższenia. Start był bardzo mocny przez narzucone tempo przez moich kolegów z Żar.  Ja kontrolowałem tylko jednego rywala z mojej kategorii, gdyż pierwszy już od razu odjechał i był poza zasięgiem. Na drugiej rundzie mój rywal z MTB Lubawka osłabł, więc przyspieszyłem i bezpieczną przewagą dojechałem na metę z drugą pozycją w kat. 35-45 lat i 6 open. Imprezę od lat uważam za godną uwagi, z racji niskiego startowego, dobrze przygotowanej trasy i sielankowej atmosfery. Z pewnością będę się starał wystartować w tym wyścigu wraz synem jeszcze czterokrotnie w sezonie 2014.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.