poniedziałek, 2 lipca 2012

Stojak serwisowy, MĄDRY WYBÓR!


Przeglądając internet parę dni temu natrafiałem na gazetkę on-line z LIDL'a. Ogólnie nie zaglądam do takich rzeczy, ale zaciekawiła mnie propozycja dla rowerzystów. Co prawda na temat lidlowych wynalazków opinie są różne, ale zerknąć można było. Jedna pozycja przykuła moją uwagę: STOJAK SERWISOWY. Zawsze marzyłem o takim sprzęcie, ponieważ większość rzeczy robię sam przy pięciu rowerach w domu... Korzystając z  wolnego dnia od pracy oraz zbliżających się jutro urodzin udałem się do wspomnianego dyskontu i...zaryzykowałem: wydałem 129 PLN i wróciłem czym prędzej do domu.

Szybki montaż, który w ogóle nie sprawił problemu, wszystko robiłem intuicyjnie, oczywiście bez użycia instrukcji i po chwili stojak już stoi. Montaż rowerka syna, zakończony powodzeniem, na drugi ogień poszedł SPEC-stojak nadal stoi, nie wywraca się, pomimo, że stopki nie są rozłożone w maksymalnym położeniu. Jestem zaskoczony jakością za tak małe pieniądze. Na pewno nie będzie to sprzęt do serwisu, ale do domowego użytku polecam, tym bardziej, że szybko się składa i zajmuje nie wiele miejsca. Pierwsza robótka w s-worksie zakończona sukcesem. Także to był MĄDRY WYBÓR!

3 komentarze:

  1. Generalnie, LIDL ma całkiem przyzwoity sprzęt rowerowy za niewielkie pieniądze, do amatorskiego/domowego użytku wystarcza w zupełności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam. A mi tam bardzo daleko do... zawodowców. Zastanawiałem się nad kupnem tego stojaka ale jakoś nie byłem przekonany co do "lidlowskich" produktów. Decyzję o kupnie podjąłem na podstawie powyższego artykułu i jestem bardzo zadowolony z zakupu i dlatego bardzo dziękuję za informację. Miałbym jeszcze jedną prośbę o "fachową" poradę ale może udałoby się na priv? Pozdrawiam
    Robbie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.