piątek, 22 lutego 2013

Nowe stroje

zestaw Igora
Uprawiając kolarstwo zawodowo czy też amatorsko podstawą przyjemności z jazdy oprócz sprzętu jest strój. Oprócz znanej wszystkim stylówy ważny jest przede wszystkim komfort. Średnio co dwa sezony zamawiam sobie podstawowy komplet czyli koszulkę i spodenki. W tym roku mój klub dofinansował mi i paru innym zawodnikom zakup stroju. Na wykonawcę wybraliśmy ponownie firmę MARTOMBIKE, który kolejny sezon szyje dla nas trykoty. Fachowe oraz indywidualne podejście do klienta wraz z błyskawicznym terminem realizacji powoduje, że do takiej firmy chce się wracać. Dodam tyle, że firma ma w swojej ofercie również stroje dla najmłodszych. W wieku 2 lat mój syn miał już pierwszą swoją koszulkę na rower. Ale o tym później.
Po otrzymaniu próbek i dokonaniu wyboru co do rozmiarów nie minęły trzy tygodnie jak stroje były już u nas. W tym sezonie barwy zostały lekko zmienione i nawet mój syn był zdziwiony brakiem jednego loga na ramionach, niestety sprawa ta wzbudziła wiele kontrowersji i logo wylądowało na tyle...Jak dla mnie wygląd trochę jest na in minus, ale najważniejszy jak wspomniałem jest komfort.
spodenki 2013

wkładka 3D
Spodenki to najwyższy model oferowany przez firmę, które cechują się bocznymi zadrukowanymi lampasami, dół nogawek  jest w pełni sublimowany po obwodzie i  wykonane  są z materiału Eclipse. Jest to włoska produkcja charakteryzująca się nieprześwitującym splotem - technologia większej liczby splotów na cm2. Dodatkowo, materiał pokryty jest technologią Aqua Zero - pokrycie teflonowe. Świetna technologia, która gwarantuje odprowadzenie wody i błota po powierzchni.. Spodenki wyposażone są w wkładkę 3D. Oprócz nowego designu, charakteryzują się innym krojem od tych do których przywykłem. Wczoraj po wykonaniu 2,5 h treningu na trenażerze odczułem różnicę jeśli chodzi o wkładkę. Nic tak nie sprawdzi własności wkładki w spodenkach jak jazda na rolce.

koszulka przód
Drugi produkt to koszulka również z najwyższej półki- sygnowany jako model 263, która przede wszystkim jest całkiem inaczej skrojona, bo z rozmiary L zmieniałem na M, a cechuje ją: konstrukcja profesjonalna, z długim zamkiem, krótki rękaw wykonany jest z lycry, zakończony dzianiną elastyczną zamiast gumy, posiada trzy kieszenie na plecach + jedna z zamkiem, pasek silikonowy na dole. Koszulka została wykonana z materiału Ion Silver, który oznacza się świetnym odprowadzaniem wilgoci, a dodatkowym plusem tego materiału jest działanie antybakteryjne, czyli potocznie mówiąc nie śmierdzi:).

koszulka tył
Również moja małżonka jak i syn w tym roku otrzymali nowe stroje, ale to już z zamówienia "prywatnego". Kasia stwierdziła, że takich spodenek jeszcze nie  miała, a natomiast niespełna sześcioletni Igor został wyposażony w nową koszulkę  oraz pierwsze swoje spodenki z wkładką na szelkach oraz ciepłą bluzę. Wszystkie produkty opatrzone zostały ksywką, a dodam tyle, że spodenki i koszulki zarówno moja i żony były szyte na miarę. 
bluza & spodenki Igora
Także uważam, że na stylówie nie ma co oszczędzać bo komfort jazdy to podstawa, a firma MARTOMBIKE wychodzi temu na przeciw, a wszystko to za przystępne pieniądze! POLECAM!

P.S. Na prawdziwe testy przyjdzie nam jeszcze poczekać...

2 komentarze:

  1. Pod wpływem gaci z MartomBike zasiada do klawiatury i pisze tekst... klawiatura w bitej śmietanie.....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepsze to niż hejterstwo. Na całe szczęście jest grono ludzi,którym pewnie mój tekst powyżej ułatwi pewne sprawy związane ze strojami. Pozdrawiam

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.