niedziela, 22 sierpnia 2010

XXIV Wyścig MTB Żary XC 2010

To już 8 lat jak zacząłem organizować wyścigi MTB w Żarach. Pierwszy miał miejsce 22.08.2002 roku z inicjatywy Pana Huberta Drebszoka i tak...aż do dziś.Zaczynaliśmy skromnie, małe fundusze, mało zawodników. A dziś? Elektroniczny pomiar czasu, loteria fantowa i 10 kategorii wiekowych.
Nie będę się rozpisywał... Nie poszło mi jak chciałem. Pomimo, że miałem naprawdę mocny doping rodzinki, nie dawałem rady. Nogi miałem jak z betonu. Upał, mi nie służy i to się potwierdziło. Mój trening partner Tedzik odjechał mi na pierwszej rundzie, a Dragon na drugieh i wtedy już wiedziałem, że nie będzie dobrze. Jedynie miałem szansę wywalczyć trzecie miejsce w M3, ale konkurent- Kamil był dziś mocniejszy...I tak dojechałem na metę 20 open i 4 w kat. M3. Pocieszył mnie jedynie fakt, że impreza się udała...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za komentarz. Wkrótce pojawi się na blogu.